مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-07فرهنگي

برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان با حضور 18 کشور


حدود هزار و 500 نقاشی به دبیرخانه جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان رسیده است که این آثار از 18 کشور جهان ارسال شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی شاهمرادی، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان در مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: حدود هزار و 500 نقاشی به دست دبیرخانه جشنواره رسید که این آثار از 18 کشور جهان ارسال شده است.

وی افزود: از جمله کشورهای شرکت کننده در جشنواره ارمنستان، آذربایجان، سریلانیکا، بوسنی، ترکمنستان ترکیه، آمریکا، کانادا، کلمبیا، نیجریه و هند بودند که سراسر قاره های جهان برای اصفهان دوست داشتنی و اصفهانی که به آن افتخار  می کنیم آثار متنوع و زیبا فرستادند تا در جشنواره شرکت داده شوند.

  شاهمرادی خاطرنشان کرد: برای ارسال آثار سایتی طراحی شد که همه فرایند جشنواره به صورت مجازی از طریق همین سایت انجام شده است که شرکت کنندگان بعد از آماده سازی اثرخود آن را در سایت قرار دادند و در اختیار  داوران جشنواره قرارگرفته است.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و دبیر جشنواره با اشاره به در هفته فرهنگی اصفهان و روز پنجم آن که به نام و یاد نقاش بزرگ، حاج مصور الملکی است گفت: ما اختتامیه را به خصوص در این روز قرار دادیم و آرزو می کنیم که همه بچه های شرکت کننده تبدیل به نقاشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان با حضور 18 کشور

برگزاری جشنواره نقاشی کودک و نوجوان اصفهان با حضور 18 کشور