مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-05-07سياسي

شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم لشکر خط کن و خط نگهدار 25 کربلا در حماسه خان طومان برگ زرینی را در تاریخ مقاومت ایران اسلامی رقم زدند.

- ، سرلشکر حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه خان طومان آورده است: در 17 اردیبهشت ماه سال 95 مصادف با مبعث نبی مکرم اسلام، مدافعان حرم از استان مازندران در حماسه خان طومان سوریه، افتخاری برای ایران اسلامی آفریدند که اذهان مردم این دیار و ایران اسلامی هرگز این جانفشانی را فراموش نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: مدافعان حرمی که با الگوگیری از مکتب حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) برای دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و نجات جان مردم مسلمان، ایستادگی کردند و با مقاومتی کم نظیر و تقدیم 16 سرباز آخرالزمانی مهدی فاطمه (عج)، چشم فتنه استکبار جهانی را در جنگ نیابتی داعشیان و گروهک های دست پرورده آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل کور کردند و از آن پس، اردیبهشت ماه، این دیار لاله پرور با رایحه دل انگیز عطر شهادت این شهدای عزیز، به رنگ و بوی اردیبهشت مقاومت درآمده است.

همچنین تصریح شده است: شهدای مدافع حرم لشکر خط شکن وخط نگهدار 25 کربلا در حماسه خان طومان همچون دیگر شهدای مدافع حرم، استوانه های مستحکم سرافرازی و سربلندی کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند

شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند