مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-07حوادث

کشف 14 تُن ماکارونی و 18 تُن روغن احتکار شده در فیروزه


فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه از کشف انبار کالای احتکاری به ارزش 5 و نیم میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ حمیدرضا خوشخو فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و کسب اطلاعاتی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در فیروزه دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی فیروزه در عملیاتی مشترک با دیگر ماموران انتظامی و همراهی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی وارد عمل شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند.

سرهنگ خوشخو خاطرنشان کرد: در این عملیات 14 تن ماکارونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال و 18 تن روغن جامد و مایع به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال کشف شد و یک نفر نیز دستگیر شد.

وی با بیان این که به دستور مرجع قضایی انبار مذکور پلمپ و اقدامات قانونی به عمل آمد، گفت: عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس فیروزه قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هر گونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 14 تُن ماکارونی و 18 تُن روغن احتکار شده در فیروزه

کشف 14 تُن ماکارونی و 18 تُن روغن احتکار شده در فیروزه