مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-07سياسي

نگذارید مسیر دور زدن تحریم را شناسایی کنند!


مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به گزارشگر ویژه سازمان ملل به ایران نوشت: انتظار آن بود که سفر نماینده ویژه لغو شود تا به قول شهید سلیمانی عزیز برای دشمن کوچه باز نشده و به آمریکا و اروپا اجازه داده نشود از مکانیسم و چگونگی دور زدن تحریم ها با خبر شده و آن را سد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان نگذارید مسیر دور زدن تحریم را شناسایی کنند! نوشت: 1- در خبر ها آمده است که خانم آلنا دوهان ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور مربوط به تحریم های قهری و یک جانبه، از 17 تا 28 اردیبهشت ماه و به مدت 11 روز برای تحقیق درباره آثار تحریم های یک جانبه بر حقوق انسانی شهروندان به ایران سفر می کند! در برنامه سفر خانم دوهان دیدار با سازمان های غیردولتی، جامعه تجاری و جامعه مدنی، دانشگاهیان و سازمان هایی که فعالیت هایشان ممکن است تحت تأثیر اقدامات قهری یک جانبه قرار گرفته باشد و .

گنجانده شده است ، و همچنین ملاقات خصوصی با آژانس های سازمان ملل در ایران و سازمان های بین المللی، سازمان های منطقه ای، نهادهای مالی بین المللی، نهاد ملی حقوق بشر و نمایندگان جامعه دیپلماتیک حاضر در تهران نیز بخشی از برنامه سفر 11 روزه او به ایران و چند شهر دیگر کشورمان خواهد بود! این سفر با چه منظوری صورت می پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید مسیر دور زدن تحریم را شناسایی کنند!

نگذارید مسیر دور زدن تحریم را شناسایی کنند!