مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-05-07اقتصادي

قرارداد راه اندازی پردیس علم و فناوری کشاورزی در اردبیل منعقد شد


آیین امضای قرارداد تأسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی و دامپروری مابین پارک علم و فناوری، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و استانداری اردبیل به امضا رسید.

- خبرنگار مهر ، در این نشست که عصر شنبه در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، تفاهمنامه سه جانبه علم و فناوری، کشت و صنعت و استانداری اردبیل در حالی به امضا رسید که با حمایت پارک علم و فناوری در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی راه اندازی این مجموعه می تواند فرصت خوبی را برای جوانان صاحب ایده و شرکت های دانش بنیان در تقویت فعالیت های اقتصادی بخش کشاورزی فراهم بیاورد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جریان عقد قرارداد راه اندازی پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی و دامپروری در استانداری اردبیل اظهار کرد: معاونت آموزش، تحقیقات و ترویج وزارت جهاد کشاورزی یکی از بخش های گسترده و فعال در حوزه فناوری های نوین است که با ساختاری قوی سعی می کند در استان ها از مراکز تحقیقاتی و مؤسسات فعال در این بخش حمایت های لازم را انجام دهد.

نادر تقی زاده تصریح کرد: مؤسسه تحقیقاتی متنوعی در این ساختار فعالیت می کند که یکی از این مؤسسات سرم سازی رازی است که بیش از یک قرن است در کشور به تولید 70 نوع واکسن انسانی و دامی شهرت خاص و عام پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد راه اندازی پردیس علم و فناوری کشاورزی در اردبیل منعقد شد

قرارداد راه اندازی پردیس علم و فناوری کشاورزی در اردبیل منعقد شد