مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-07سياسي

انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از بلاتکلیفی برج های دوقلو در خرم آباد


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وضع پروژه برج های دوقلو، گفت: تا کی ما باید شاهد غده ای به نام برج های دوقلو باشیم، باید تصمیم عاجلی در این زمینه اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به وجود 6544 شهید استان، اظهار کرد: این تعداد شهید نشان دهنده پایبندی مردم لرستان به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم نجیب و شریف لرستان با وجود کمبودها و توسعه نامتوازن اما دم نمی زنند، و بهتر است مدیران و مسوولان جواب این نجابت را به گونه ی دیگر پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتظار داشتم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور طرح و برنامه ی نو و جدیدی در همه زمینه ها داشته باشد.

شاهرخی با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه هایی مختلف از جمله باغات انار کوهدشت، انجیر پل دختر، ماهیان سردابی و موارد دیگر ، اظهار کرد: بنیاد شهید با سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری در حوزه های مختلف در لرستان زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر را فراهم کند.

وی با اشاره به وضع پروژه برج های دوقلو خاطر نشان کرد: تا کی ما باید شاهد غده ای به نام برج های دوقلو باشیم، باید تصمیم عاجلی در این زمینه اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از بلاتکلیفی برج های دوقلو در خرم آباد

انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از بلاتکلیفی برج های دوقلو در خرم آباد