مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-05-07دانش

شرکت های دانش بنیان شاه کلید حل مشکلا ت اصفهان خواهند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عصر امروز در نشست مشترک با معاونان پژوهشی دانشگاه های استان اصفهان در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: هیچ گاه وزارت علوم تعیین کننده بودجه دانشگاه ها نبوده و نیست و نیاز است برای تخصیص بودجه، پیگیری ها را از سمت منبع تایید و تعیین آن انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان استان اصفهان بیان داشت: استان اصفهان ظرفیت های بالایی دارد، اما مشکلی که وجود دارد این است که عده ای فکر می کردند تنها با دودکش ها پیشرفت می کنند و در این راستا صنایع دارای آلایندگی را در این استان راه اندازی کردند در صورتی که مزیت مطلق این استان مسائل فرهنگی، تاریخی و.

  است.

صالحی با یادآوری اینکه 40 درصد بودجه پژوهشی شرکت های دولتی در اختیار شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری است، یادآور شد: در حال حاضر در حال شناسایی بودجه ها هستیم و لازم به ذکر است که در سال گذشته این بودجه حدود 300 میلیارد تومان بوده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد: شرکت های دولتی مشخص می کنند که 40 درصد مذکور در کجا و چه طرحی هزینه شود و این موضوع به ارتباط معاونان پژوهشی دانشگاه ها با کنسرسیوم بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان شاه کلید حل مشکلا ت اصفهان خواهند بود

شرکت های دانش بنیان شاه کلید حل مشکلا ت اصفهان خواهند بود