مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-07سياسي

«نادر طالب زاده» هنرمند متعهد و انقلابی بود


رییس حوزه های علمیه استان فارس گفت: «نادر طالب زاده» با ارائه هنر انقلاب و تعهد به انقلاب نمونه بارز هنرمند انقلابی بود.

- شیراز- رییس حوزه های علمیه استان فارس گفت: نادر طالب زاده با ارائه هنر انقلاب و تعهد به انقلاب نمونه بارز هنرمند انقلابی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی عصر شنبه در آیین گرامیداشت ارتحال نادر طالب زاده بیان کرد: نادر طالب زاده از جمله مؤلفان انقلابی است که با تالیفات خود راه روشنی پیش روی جوانان دغدغه مند ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: مجلس بزرگداشت طالب زاده تنها محلی برای گرامیداشت این شخص نیست بلکه محلی برای گرامیداشت مسیر و مکتبی است که تحت شهید آوینی و مرحوم طالب زاده تربیت شده و اکنون فرصت یافته تا بتوانند مسیری که توسط این افراد آغاز شده است را ادامه دهند.

حجت الاسلام استوار میمندی در خصوص ویژگی های مرحوم طالب زاده تصریح کرد: از جمله ویژگی هایی که این هنرمند داشت می توان دارای تعهد و انقلابی بودن اشاره کرد این در حالی است که برخی به دنبال جدایی آفرینی میان جامعه بودند و با بیان شعار هنر برای هنر به دنبال جدایی افراد مستعد از بدنه جامعه هنر بودند.

او ادامه داد: فلسفه ایجاد هنر و نحوه قرار گیری هنر برای جامعه هدف و هدف نهایی که برای هنر مد نظر است بسیار حائز اهمیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نادر طالب زاده» هنرمند متعهد و انقلابی بود

«نادر طالب زاده» هنرمند متعهد و انقلابی بود