مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-07بين الملل

معاون رییس پلیس دبی: غرب را نمونه می دیدم اما امروز به این تفکر کافر شدم


من از طریق خواندن کتاب در مورد غرب زیاد مطالعه کردم و از آن خوشم می آمد اما تاریخ به تنهایی به من ثابت کرده است که آنچه نوشته شده اکنون خلاف واقع است و دلیل، - من از طریق خواندن کتاب در مورد غرب زیاد مطالعه کردم و از آن خوشم می آمد اما تاریخ به تنهایی به من ثابت کرده است که آنچه نوشته شده اکنون خلاف واقع است و دلیل، آن چیزی است که ما از گستاخی علیه شهروندان روسیه می بینیم.

  سپهبد ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دُبی و از چهره های سرشناس عرب که اظهاراتش گاهی جنجال به پا می کند با انتشار سلسله توییت هایی، با به چالش کشیدن رفتار دوگانه غرب در مواجهه با اتفاقات جهان اعتراف کرد که او پس از سپری کردن عمری 70 ساله درباره غرب و آمریکا اشتباه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دُبی در این توییت ها که امروز (شنبه) در رسانه های عربی بازتاب گسترده داشت، نوشت: من از طریق خواندن کتاب در مورد غرب زیاد مطالعه کردم و از آن خوشم می آمد اما تاریخ به تنهایی به من ثابت کرده است که آنچه نوشته شده اکنون خلاف واقع است و دلیل، آن چیزی است که ما از گستاخی علیه شهروندان روسیه می بینیم.

وی در این توییت ها با طرح سوالات متعدد درباره تفاوت رفتار غرب با روسیه و آمریکا در حساب کاربری خود نوشت: هر که بخواهد روسیه را در صحنه بین المللی به حاشیه ببرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس پلیس دبی: غرب را نمونه می دیدم اما امروز به این تفکر کافر شدم

معاون رییس پلیس دبی: غرب را نمونه می دیدم اما امروز به این تفکر کافر شدم