مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-07اقتصادي

برخی صنایع قزوین مستعد استفاده از طرح تأمین مالی زنجیره ای هستند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین بیان کرد: صنایع گسترده قطعه سازی و پتروشیمی قزوین مستعد بهره مندی حد اکثری از طرح تأمین مالی زنجیره ای هستند.

- عزیزالله افضلی عصر شنبه در جلسه تبیین تأمین مالی زنجیره ای و تسهیلات مبتنی بر صورتحساب الکترونیکی که در سالن جلسات باغستان قزوین برگزار شد اظهار کرد: موضوع تأمین مالی برای شرکت های مختلف به خصوص شرکت هایی که وابسته به سرمایه در گردش عمل می کنند مسئله تأمین مالی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: همکاری بهینه صنایع و بانک ها نیاز به اهتمام ویژه این کارگروه دارد و محدودیت منابع بانک ها در تأمین مالی باید از روش های نوین سرمایه در گردش صورت گیرد.

افضلی گفت: استان قزوین با پیگیری هایی که در راستای تبیین تأمین مالی زنجیره ای داشته است، توانسته در 2 حوزه صنایع قطعه سازی استان و صنایع پتروشیمی در تأمین مالی زنجیره پیشگام باشد.

وی در پایان یادآور شد: اجرای طرح تأمین مالی زنجیره ای و تسهیلات مبتنی بر صورتحساب الکترونیکی با هدف پیشبرد اقتصاد مقاومتی، رعایت حقوق مصرف کنندگان و شفافیت بخشی در نظام توزیع و عرضه کالا در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی صنایع قزوین مستعد استفاده از طرح تأمین مالی زنجیره ای هستند

برخی صنایع قزوین مستعد استفاده از طرح تأمین مالی زنجیره ای هستند