مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-07سياسي

اختصاص وام قرض الحسنه به طرح های دانش بنیان در اصفهان


مسؤول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان گفت: امسال طرح های اشتغالزایی دانش بنیان با محوریت صندوق های قرض الحسنه در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن عجمی مسؤول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان عصر امروز در نشست تبیین برنامه های دهه بسیج سازندگی با اشاره به ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی در دوران اصلاحات، اظهار داشت: با تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب در 17 اردیبهشت 1379 ظرفیتی مجدد برای احیای حمایت از محرومان فراهم شد.

وی افزود: در زمان حاضر بسیج سازندگی در چهار محور محرومیت زدایی، خدمت رسانی، گروه های جهادی و اقتصاد مقاومتی خدماتی از قبیل ساخت مسکن محرومان را در دستور کار دارد.

عجمی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی گفت: تنها کشوری که توانست به خوبی از ظرفیت مردمی استفاده کند، ایران اسلامی بود و در این میان بسیج و به ویژه بسیج سازندگی نقش مؤثری داشتند.

مسؤول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان اصفهان با اشاره به نقش بسیجیان در زمانی کرونا، بیان کرد: در زمانی که نیاز به تولید ماسک بود 570 کارگاه خیاطی به کار تولید ماسک مشغول شدند و بعد کارگاه هایی تولید ماسک سه لایه راه اندازی شد تا جایی که در حوزه کرونا توانستیم صادرکننده ماسک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام قرض الحسنه به طرح های دانش بنیان در اصفهان

اختصاص وام قرض الحسنه به طرح های دانش بنیان در اصفهان