مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-07اجتماعي

راه اندازی 47 مرکز پسماندی در تهران


معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند گفت: 19 پسماند مارکت، 22مرکز گلماند، سه پسماند بیمه، دو پسماند ورزش و یک کارواش پسماند در تهران راه اندازی می شود.

- ، مدیرعامل و معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان از وضعیت نگهداشت شهر، خدمات شهری و جمع آوری پسماند خشک در مناطق 9 و 10 شهرداری تهران بازدید کردند.

در این بازدید، آخرین وضعیت مخازن، رفت و روب، آراستگی و پاکیزگی معابر شهری، اتوبان ها، انهار، المان ها، اسکان کارگری، نحوه جمع آوری پسماند خشک، وضعیت غرف پسماند و بکارگیری نیروهای ایرانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

شادی مالکی، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اهمیت نظافت و پاکیزگی هر چه بیشتر و بهتر شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم شهر تهران، نظارت و ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه های مورد اشاره به طور مستمر و منظم در دستور کار قرار گرفته است.

او با تاکید بر ارتقای وضعیت نگهداشت شهر و بهبود شیوه جمع آوری پسماند خشک به عنوان اهداف اصلی این بازدیدها افزود: کلیه برنامه های در دست اقدام این معاونت از جمله بهبود نحوه نظارت و ارزیابی، هوشمندسازی صد درصدی صورت وضعیت، واقعی سازی آنالیز پیمان های خدمات شهری، افزایش حقوق کارگران و ارتقای وضعیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 47 مرکز پسماندی در تهران

راه اندازی 47 مرکز پسماندی در تهران