مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-07سياسي

رقابت پژوهشگران جوان از سه کشور اسلامی در مرحله نهایی رقابت علمی کنز


رییس دومین دوره رقابت علمی کنز گفت: در روز 23 اردیبهشت 20 پژوهشگر از کشورهای ایران، بنگلادش و مالزی در 6 حوزه مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی (ص)، سعید سهراب پور، ر ییس دومین دوره رقابت علمی کنز در نشست خبری این رویداد امروز شنبه 17 اردیبهشت عنوان کرد که از 6 پژوهشگر جوان در شش حوزه علمی در آیین پایانی رقابت علمی کنز تقدیر خواهند شد.

یازدهمین نمایشگاه اینوتکس، مهم ترین رویداد اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران، از 20 الی 23 اردیبهشت ماه 1401 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

سهراب پور از رویداد کنز به عنوان یکی از فعالیت های جانبی بنیاد مصطفی (ص) نام برد که هدف آن تقدیر از دستاوردها و پژوهش های دانشمندان جوان جهان اسلام در راستای حل چالش ها و معضلات کشورهای اسلامی در حوزه های مختلف است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد فیلم سه تا پنج دقیقه ای از ایده مورد نظرشان می فرستند و این فیلم داوری می شود.

وی افزود که در روز 23 اردیبهشت از بین 20 پژوهشگری که در شش حوزه مختلف به مرحله آخر راه یافتند یک نفر در هر حوزه تقدیر می شود.

منتخبین راه یافته به داوری نهایی از کشورهای ایران، بنگلادش و مالزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت پژوهشگران جوان از سه کشور اسلامی در مرحله نهایی رقابت علمی کنز

رقابت پژوهشگران جوان از سه کشور اسلامی در مرحله نهایی رقابت علمی کنز