مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-07اقتصادي

ساخت دستگاه عیب یاب خودروهای انژکتوری


یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه عیب یاب خودروهای انژکتوری و اسمارت دیاگ شد که در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

- به نقل از معاونت علمی، صنعت خودرو از جمله حوزه هایی است که اگر مسیر برای ورود نوآوری ها به بازار داخلی آن باز شود قطعا وضعیت مطلبو تری خواهد یافت و رونق می گیرد.

رقابت در این زمینه می تواند راهگشای استفاده از نوآوری ها و خلاقیت هایی باشد که زمینه تحول فناورانه این صنعت را فراهم می کند.

رقابت میان تولیدکنندگان این حوزه در دریافت خدمات و محصولاتی که در مرز دانش تولید می شوند و می توانند سطح کیفی، امنیت و تقاضای مردمی برای تولیدات داخلی را افزایش دهند.

این خدمات و محصولات که با تلاش شرکت های دانش بنیان به تولید می رسند با قیمتی مناسب تر و کارآمدتر برای خودروهای داخلی قابل استفاده هستند و می توانند نیازهای داخلی را پاسخ دهند.

صنعت خودرو عرصه ای است که در چند حوزه میزان تولید، کیفیت قابل رقابت و استفاده از نوآوری ها و فناوری های نوظهور می توانند توسعه یابند.

اگر خودروسازان بازار را برای ورود تولیدات دانش محور شرکت های دانش بنیان باز کنند، این مجموعه ها ظرفیت رفع همه نیازها و ارتقای کیفی محصولات تولیدی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه عیب یاب خودروهای انژکتوری

ساخت دستگاه عیب یاب خودروهای انژکتوری