مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-07سياسي

پایش سلامت عشایر در اولویت قرار گیرد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: چرخه تولید عشایر باید حفظ شود که در این راستا پایش مستمر سلامت عشایر اولویت اصلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان بعد از ظهر شنبه در نشست شورای عشایر استان اردبیل اظهار کرد: 70 هزار نفر جامعه عشایر استان اردبیل نقش اصلی و مهمی را در ایجاد اشتغال و تولید در استان ایفا می کنند که در خط مقدم تولید ایثارگرانه و مجاهدانه ایستاده اند.

وی تکلیف دولتمردان را حمایت از عشایر به عنوان چرخه های اصلی تولید، اشتغال و امنیت استان یادآور شد و تصریح کرد: خدمات دهی به عشایر وظیفه اصلی مسئولان است و باید این زنجیره خدمت رسانی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل به آغاز ایام کوچ عشایر از 20 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: راهسازی ییلاقات و رفع موانع جاده ای تا روز کوچ عشایر باید در دستور کار قرار گیرد و همه مسئولان استانی در این زمینه مأمور هستند.

قاسمیان مدیریت هوشمند عشایر به ویژه در حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای اینکه عشایر در ییلاقات و قشلاقات ثابت قدم بوده و به تولید ادامه دهند، باید نیازهای اساسی آنها به ویژه سلامت تأمین شده و عشایر هیچ مشکلی از لحاظ بیمه و بهداشت و درمان نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش سلامت عشایر در اولویت قرار گیرد

پایش سلامت عشایر در اولویت قرار گیرد