مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-07سياسي

روزهای پرتلاش جهادگران فاطمی در فارس/ 21 هزار جهادگر وارد میدان می شوند


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز، طی نشستی با اهالی رسانه، با اشاره به آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان فارس اظهار داشت: این رزمایش با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب ویژه برنامه های متنوعی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش از امروز 10 روز آینده ادامه دارد، گفت: رویکرد بسیج سازندگی سازماندهی، ساماندهی و ایجاد بستر حضور نیروهای داوطلب و جوان برای خدمت رسانی به مردم است.

رییس بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: این رزمایش برای 700 گروه طراحی شده بود اما امروز هزار و 123 گروه اعلام آمادگی کردند؛ برای حضور 10 هزار نفر طراحی شده بود اما 21 هزار نفر وارد صحنه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر این بود که هزار و 100 برنامه شکل بگیرد اما امروز 2 هزار و 229 برنامه از طرف گروه های جهادی معرفی شده که در این 10 روز انجام می شود.

قزل سفلی با بیان اینکه 2 مجموعه برای اینکه این فعالیت ها بهتر و بیشتر در خدمت مردم قرار گیرد، شکل گرفت افزود: نخستین مجموعه شوراهای جهادی است که در همه شهرستان ها به وجود آمدند و مجمع جهادگران استانی نیز از طریق انتخابات شکل گرفته، این مجموعه برای سازماندهی و بسترسازی گروه های جهادی به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پرتلاش جهادگران فاطمی در فارس/ 21 هزار جهادگر وارد میدان می شوند

روزهای پرتلاش جهادگران فاطمی در فارس/ 21 هزار جهادگر وارد میدان می شوند