مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-07سياسي

پرونده قاتل شهید رنجبر 24 اردیبهشت رسیدگی مجدد می شود


برای پرونده قاتل شهید رنجبر در روز 24 اردیبهشت وقت رسیدگی مجدد در نظر گرفته شده است؛ این اتفاق به دستور دیوان عالی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به آخرین روند رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر بیان کرد: پرونده قاتل شهید رنجبر در استان فارس رسیدگی و حکم قصاص صادر شد.

وی ادامه داد: این پرونده با اعتراض وکیل محکوم، به شعبه 2 دیوان عالی کشور ارسال شد.

وکیل متهم اعتراض داشت که شاید متهم دچار اختلالات روحی و روانی باشد و پرونده باید به هیئت کارشناسی پزشکی قانونی برود تا آنها نیز نظرشان را بدهند.

رییس کل دادگستری فارس اضافه کرد: نظر بدوی کارشناس پزشکی قانونی مبنی براین بود که متهم، هیچگونه اختلال روحی و روانی ندارد که پرونده با این دلایل، به استان فارس ارسال شد.

شعبه دادگاه یک کیفری فارس مجددا پرونده را به پزشکی قانونی ارسال کرد و هیئت پزشکی قانونی، این نکته را تایید کرد که متهم هیچ مشکل روحی و روانی عمده ای نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد این پرونده در 24 اردیبهشت مجدد رسیدگی می شود، گفت: دستور دیوان این بود که وقت رسیدگی مجدد برای این پرونده تعیین شود و امیدواریم در زمان مقرر، دادگاه برگزار و رسیدگی مجدد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده قاتل شهید رنجبر 24 اردیبهشت رسیدگی مجدد می شود

پرونده قاتل شهید رنجبر 24 اردیبهشت رسیدگی مجدد می شود