مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-07اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی رانندگان اتوبوس های شهری قزوین


300 راننده اتوبوس درون شهری قزوین ساماندهی آموزشی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، دوره آموزشی رانندگان اتوبوس های شهری در 3 محور اخلاق حرفه ای، اطفای حریق عمومی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با حضور 300 راننده اتوبوس در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری و نظارت شورای شهر قزوین در جریان برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: با وجود اینکه در دوره قبلی مدیریت شهری شاهد اعتصاب و تجمع های رانندگان بودیم، اما با اقدامات خوبی که در دوره جدید رخ داده، آرامش به سازمان اتوبوسرانی برگشته و امروز برای اولین بار در تاریخ شهر 300 راننده در کنار هم آموزش دیدند.

فرمانی از برگزاری این دوره های آموزشی به صورت فصلی و هر 3 ماه یک بار خبر داد و گفت: متاسفانه در بحث آموزش این مشکل وجود دارد که آموزش را هزینه می بینیم، در صورتی که آموزش یک سرمایه گذاری است و وقتی آموزش را سرلوحه کار قرار می دهیم، کیفیت و راندمان کار ارتقا پیدا می کند و خسارت های ناشی از عدم آموزش به حداقل می رسد.

وی با اشاره به اثر این دوره ها در کاهش هزینه های نظارت مدیریت شهری قزوین، تصریح کرد: وقتی رانندگان را آموزش می دهیم، هزینه نظارت بر رفتار آنها هم پایین می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی رانندگان اتوبوس های شهری قزوین

برگزاری دوره آموزشی رانندگان اتوبوس های شهری قزوین