مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-07سياسي

محور کار در بنیاد شهید تحقق عدالت است/ لزوم همدلی برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری


قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه محور کار در بنیاد شهید تحقق عدالت است، بر لزوم وحدت و همدلی برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری تاکید کرد.

- ، کامیار ثقفی امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در سخنانی با بیان اینکه مأموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف، یکی از کارهای محوری و اساسی که باید انجام می گرفت، تکریم جامعه ایثارگری است.

لزوم اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری وی با اشاره به اینکه مبنای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهداف عالی انقلاب اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی یک هدف مقدس دارد، قرار است این انقلاب جامعه ای را محقق کند که به عنوان یک جامعه الگو به جهان معرفی شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه این الگو به وسیله جامعه هدف باید معرفی شود گفت: بنیاد شهید وظیفه پشتیبانی در این رابطه را بر عهده دارد و محور اصلی این کار جامعه ایثارگری و فرزندان جامعه ایثارگری، شهدا و آزادگان است.

ثقفی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از یک نسل به نسل بعد باید انتقال پیدا کند بیان داشت: انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس باید به وسیله نسل های بعدی ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کار در بنیاد شهید تحقق عدالت است/ لزوم همدلی برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری

محور کار در بنیاد شهید تحقق عدالت است/ لزوم همدلی برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری