مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-07سياسي

خدمات انقلاب باید بازگو شود/مقش مهم سپاه و بسیج در ایام کرونا


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه بازگو کردن خدمات انقلاب بر همه ما واجب است و باید این خدمات را روایت کرد، گفت: به نسل های جدید یاد بدهیم که تاریخ ایران را بخوانند و ریشه این سرزمین پهناور را بدانند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با قرار گرفتن در هفته عقیدتی سیاسی جمعی از مسؤولان سپاه انصارالمهدی(عج)و بسیج استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، هفته معلم، هفته سلامت، با اشاره به اقداماتی که طی دو سال اخیر برای مقابله با شیوع کرونا در کشور و استان زنجان توسط بسیج و سپاه انجام شده است، اظهار کرد: از ماندگارترین این اقدامات طرح شهید سلیمانی بود که سپاه و بسیج نقش ویژه ای در کنار مدافعان سلامت ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اصل نگاه اسلام نگاه رحمت است، گفت: اگر می خواهیم مشمول رحمت پروردگار قرار بگیریم باید اهل رحم و مروت باشیم تا رحمت خداوند شامل حالمان شود.

وی با تاکید بر قوت گرفتن حلقه های صالحین که از تاکیدات رهبری است، گفت: در هفته معلم قرار داریم و استفاده از همه آثار شهید مطهری در همه زمینه ها ضروری است، بنابراین بر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات انقلاب باید بازگو شود/مقش مهم سپاه و بسیج در ایام کرونا

خدمات انقلاب باید بازگو شود/مقش مهم سپاه و بسیج در ایام کرونا