مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-07سياسي

اختصاص 2300 تن نهاده دامی به عشایر اردبیل


مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: در راستای تامین نیازهای دامی عشایر استان اردبیل، 2 هزار و 300 تن نهاده دامی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، حاتم طهماسب پور ظهر امروز در جلیه شورای عشایر استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: عشایر استان اردبیل به عنوان یکی از مهم ترین مرزبانان کشورمان در منطقه شمال غرب محسوب می شوند که در تامین و ثبات امنیتی منطقه، نقش بسزایی دارند.

وی از اختصاص 2300 تن نهاده دامی به عشایر اردبیل خبر داد و افزود: امروز مرحله اول توزیع نهاده دامی تخصیص یافته کوچ عشایر استان اردبیل، با تسهیم 500 تن بین عشایر آغاز شد و در مقاطع مختلف مابقی نهاده مورد نیاز در بین عشایر استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل تصریح کرد: جمعیت عشایر استان اردبیل با 70 هزار جمعیت در قالب یک هزار و 500 خانوار که در زمان قشلاق در پارس آباد، بیله سوار، گرمی و اصلاندوز و ییلاق در مناطق دامنه سبلان، بزقوش و باغرو زندگی می کنند.

طهماسب پور بیان کرد: عشایر استان اردبیل به عنوان مرزبانان اصلی منطقه شمال غرب کشورمان از سمت اردبیل محسوب می شوند که در تامین و ثبات امنیت منطقه نقش بسزایی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2300 تن نهاده دامی به عشایر اردبیل

اختصاص 2300 تن نهاده دامی به عشایر اردبیل