مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-07سياسي

فرهنگ سازی حوزه تمدنی از جمله وظایف مهم معلمان محسوب می شود


تحقق اخلاق در حوزه نرم افزاری تمدن اسلامی دارای سه ضلع خانواده، مدرسه و محیط اجتماعی است که این سه ضلع باید مکمل یکدیگر باشند و هم افزا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امروز در آیین بزرگداشت مقام معلم در استان هرمزگان که در سالن شرکت گاز برگزار شد، معلمان را یکی از سرمایه های اصلی تمدن سازی دانست و اظهارداشت: معلمان باید به دانش آموزان به عنوان سرمایه هایی در دستان خود نگاه کنند و همواره سعی در ارتقاء آنان در سطوح مختلف داشته باشند.

وی، با ذکر این نکته که دانش آموزان و کودکان امروزی، قشر بزرگان نسل بعد را تشکیل می دهند، عنوان کرد: معلمان باید دانش آموزان را به درستی برای نقش آفرینی در آینده تربیت کنند؛ چرا که این افراد هستند که آینده را می سازند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با بیان این نکته که کودکان، مشق بزرگی و بلند همتی را از معلمان خود می آموزند، ابراز کرد: تحقق اخلاق در حوزه نرم افزاری تمدن اسلامی دارای سه ضلع خانواده، مدرسه و محیط اجتماعی است که این سه ضلع باید مکمل یکدیگر باشند و هم افزا باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اخلاق را یکی از مهم ترین مسائل تحقق تمدن اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از مهم ترین ملاک های ارزیابی جوامع مختلف، نظم و احترام به قواعد اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی حوزه تمدنی از جمله وظایف مهم معلمان محسوب می شود

فرهنگ سازی حوزه تمدنی از جمله وظایف مهم معلمان محسوب می شود