مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-07ورزشي

اولین دوره جام نفس یادبود اهداکنندگان عضو برگزار شد


افتتاحیه و اولین دور از مسابقات جام نفس (یادبود فرشتگان جانبخش اهداکننده ی عضو)، پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت با رقابت 8 تیم در مجموعه ورزشی کشتیرانی تهران برگزار شد.

این مسابقات با هدف ارتقای فرهنگ اهدای عضو در کشور و به همت انجمن اهدای عضو ایرانیان برگزار می شود و کمیته نظارت بر این مسابقات بر عهده دکتر امید قبادی؛ نایب رییس هیات مدیره انجمن اهدای عضو ایران و خانم دکتر کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران است و کامبیز مهاجر و فرامرز شمس نیز کمیته برگزاری مسابقات را تشکیل می دهند.

چهره های مطرح و سرشناسی امروز با هدف فرهنگ سازی اهدای عضو در این جام گرد هم آمدند و در برگزاری مسابقه دوستانه و دریافت کارت اهدای عضو به ارتقای این فرهنگ در جامعه کمک کردند.

کامبیز مهاجر، یکی از اعضای کمیته برگزاری مسابقات جام نفس، ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جام با هدف ارتقای فرهنگ اهدای عضو گفت: بسیار خرسندم که با کمک انجمن اهدای عضو ایرانیان توانستیم اولین دوره از مسابقات جام نفس را به یاد فرشتگان جانبخش اهداکننده عضو برگزار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اولین دوره از این مسابقات در حال برگزاری است و بسیاری از تیم ها و شرکت ها هنوز ممکن است با ماهیت این مسابقه آشنایی نداشته باشند اما خداروشکر با تلاش هایی که انجام شد توانستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره جام نفس یادبود اهداکنندگان عضو برگزار شد

اولین دوره جام نفس یادبود اهداکنندگان عضو برگزار شد