مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-07اقتصادي

افزایش 2 برابری تولید روغن خوراکی یک شرکت با پیگیری دادستانی تاکستان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: بحث تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر عرضه روغن خوراکی در سطح فروشگاه های کشور کاهش یافته بود و به همین خاطر شهروندان از حیث تامین این کالای اساسی دچار مشکل شده بودند، که این موضوع جای نگرانی داشت.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای تامین نیاز بازار و جلوگیری از احتکار روغن توسط افراد سودجو و فرصت طلب، دادستانی شهرستان تاکستان به میزان تولید روغن خوراکی در تنها شرکت استان ورود و طی ابلاغیه ای خواستار افزایش تولید به منظور رفع نیاز بازار شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: این شرکت که سهم قابل توجهی از حیث تامین روغن خوراکی بازار کشور دارد، پیش از این روزانه 400 تن تولید روغن خوراکی داشت، که حسب پیگیری ها و مساعدت های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی نسبت به این شرکت در راستای حمایت از بخش صنعت و رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، این شرکت با بهره گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تا زمان رفع کمبود بازار، تولیدات روزانه خود را به 800 تن افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تولید روغن خوراکی یک شرکت با پیگیری دادستانی تاکستان

افزایش 2 برابری تولید روغن خوراکی یک شرکت با پیگیری دادستانی تاکستان