مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-07اقتصادي

شهرداری مبارکه را با حدود 90 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم


شهردار شهر مبارکه با بیان اینکه اولویت این نهاد اتمام پروژه های نیمه تمام است، گفت: روزی که شهرداری مبارکه را تحویل گرفتم این مجموعه حدود 80- 90 میلیارد تومان بدهی داشت.

- ، محمد مهدی احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسیدن به اهداف شهرداری نیازمند استراتژی و حرکت برنامه محور است، اظهار داشت: در سه- چهار ماه ابتدای کارم در شهرداری برنامه و سند راهبری 1404 شهرداری مبارکه تدوین شد و به تصویب رسید.

وی افزود: با توجه به بافت شهر مبارکه، رویکرد مدیریت شهری در برنامه ریزی و تدوین بودجه 1401 بر اساس محله محوری و توسعه متوازن شهری بود که با افزایش 60 درصدی نسبت به بودجه سال قبل، به مبلغ 170 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار شهر مبارکه با بیان اینکه بودجه سال 1400 این نهاد 107 میلیارد تومان بود، ابراز داشت: روزی که شهرداری مبارکه را تحویل گرفتم حدود 80- 90 میلیارد تومان بدهی داشت که البته با توجه به اینکه همه شهرداری ها پروژه های باز در دستور کار دارند و بعضاً شهرداران جدید ادامه دهنده آن پروژه ها هستند، از این رو ممکن است شهرداری را با یک میزان بدهی تحویل بگیرد و تحویل بدهد از این بابت خورده ای به دوره های قبلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مبارکه را با حدود 90 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم

شهرداری مبارکه را با حدود 90 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم