مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-07سياسي

4900 دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز جمع آوری شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید موثقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مقابله با استفاده غیرمجاز از شبکه برق، به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مد نظر شرکت است.

موثقی بیان کرد: بر اساس همین تاکیدات بر مقابله با تخلفات حوزه انرژی، از ابتدای سال 1401 تاکنون 2300 دستگاه ماینر (استخراج رمزارز) که به شکل غیرقانونی نصب و به کارگیری شده بود، شناسایی و جمع آوری شده، همچنین تعداد کل ماینرهای جمع آوری شده تا پایان سال گذشته 2600 دستگاه بوده است.

تاثیر مخرب ماینرها بر تامین برق مطمئن و پایدار او با بیان اینکه نصب و استفاده از دستگاههای استخراج رمزارز، غیرقانونی و منجر به پیگرد قضایی است، گفت: تنها افراد حقیقی و حقوقی که مجوزهای رسمی برای نصب دستگاههای ماینر را اخذ کرده باشند، امکان استفاده از این دستگاهها را آنهم بر اساس ضوابط و معیارهای تعیین شده وزارت نیرو خواهند داشت.

موثقی با یادآوری اینکه بخشی از مشکلات تامین برق مورد نیاز مشترکان، به مصارف غیرمجاز باز می گردد، گفت: هر دستگاه ماینر نصب شده، حداقل 1.

5 کیلووات ساعت برق مصرف می کند، این میزان، تامین کننده انرژی برق مورد نیاز حدود 7 مشترک خانگی است.

مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: نصب و استفاده از ماینر، علاوه بر اینکه تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4900 دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز جمع آوری شده است

4900 دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز جمع آوری شده است