مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-07اجتماعي

گردوغبار در غرب کرمانشاه / تعطیلی مدارس


دید افقی ناشی از غبار در قصرشیرین پنج هزار متر است.

- گرد و غبار و کاهش دید افقی و آلودگی هوا، تمام مدارس، دانشگاه ها و مهدهای کودک نوبت عصر امروز شنبه شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه را به تعطیلی کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار در جو استان و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا روز شنبه 17 اردیبهشت ماه1401 تمامی مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه های شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت عصر تعطیل اعلام می شود که پیش تر نیز نوبت صبح امروز تعطیل شده بود.

در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند و در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگه دارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد با پزشک خود مشورت کنند.

دید افقی ناشی از غبار در قصرشیرین پنج هزار متر است رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: ورود ریزگردها به قصرشیرین و شدت گرد و غبار باعث کاهش دید افقی این شهرستان مرزی طی امروز شنبه به میزان پنج هزار متر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوغبار در غرب کرمانشاه / تعطیلی مدارس

گردوغبار در غرب کرمانشاه / تعطیلی مدارس