مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-07حوادث

وجود 300 منزل پلاک قرمز در تهران/ رییس پلیس: فقط 7 منزل تخریب شده!


فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام اینکه در تهران 300 منزل پلاک قرمز وجود دارد گفت: متأسفانه فقط 7 منزل پلاک قرمز تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازدید میدانی از مناطق شوش، مولوی و هرندی و اجرای طرح جدید جمع آوری معتادان متجاهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 20 تا 22 هزار معتاد متجاهر و همچنین 6 تا 7 هزار خرده فروش مواد مخدر در تهران وجود دارند که تجمع اصلی و خاستگاه آنها در مناطق شوش، مولوی و هرندی است؛ از طرفی محل اصلی تهیه مواد مخدر توسط خرده فروشان نیز همین مناطق شوش، مولوی و هرندی است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه تجمع معتادان متجاهر در مناطق مذکور باعث آزردگی اهالی محل و کسبه شده است، تصریح کرد: دستگاه های ذیربط باید به این موضوع ورود کنند؛ هم اکنون حدود 7 تا 8 هزار ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر جمع آوری شده کم داریم؛ این افراد مدام توسط پلیس جمع آوری و چند ماه بعد رها شده و این چرخه مجدد تکرار می شود.

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که پلیس اقدامات خود را انجام می دهد، بیان داشت: از اواخر سال 97 تا امروز بالغ بر 70 هزار نفر از معتادان متجاهر را از مناطق شوش، مولوی و هرندی جمع آوری کرده ایم؛ این آمار نشان دهنده این مطلب است که معتادان متجاهر مکرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 300 منزل پلاک قرمز در تهران/ رییس پلیس: فقط 7 منزل تخریب شده!

وجود 300 منزل پلاک قرمز در تهران/ رییس پلیس: فقط 7 منزل تخریب شده!