مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-07فرهنگي

«آخرین زاغ بور دشت بزرگ» برای بچه ها چاپ شد


کتاب «آخرین زاغ بور دشت بزرگ» نوشته محمدرضا شمس با تصویرگری ساناز زمانی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

- ، کتاب آخرین زاغ بور دشت بزرگ داستانی است به قلم محمدرضا شمس و تصویرگری ساناز زمانی که روایتگر داستان زاغی است که جفت خود را از دست داده، به تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

این کتاب را در کنار 10 جلد دیگر مجموعه آهای، مواظب ما باشید! قرار می گیرد.

مجموعه آهای، مواظب ما باشید! ، زندگی گونه های جانوری در معرض انقراض ایران در قالب 11 داستان به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کتاب آخرین زاغ بور دشت بزرگ جلد هشتم از این مجموعه 11 جلدی و داستان گروهی از جانوران ساکن در جنگلی است که زندگی بسیار پرخطری را تجربه می کنند و سعی دارند شرایطی را مهیا کنند تا زندگی بی خطری داشته باشند.

این مجموعه به کمک داستان ها و تصویرهایش، کودکان را با این گروه از جانوران آشنا می کند و به آنها یاد می دهد که چرا زندگی این جانوران در معرض خطر است و کودکان با خواندن این داستان ها می آموزند که چه طور به محیط زیست و جانورانی که در آن زندگی می کنند، کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرین زاغ بور دشت بزرگ» برای بچه ها چاپ شد

«آخرین زاغ بور دشت بزرگ» برای بچه ها چاپ شد