مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-07سياسي

گروه های جهادی استان بوشهر منشأ خدمات بزرگی به مردم هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گروه های جهادی استان بوشهر منشأ خدمات بزرگی به مردم هستند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در آیین همایش تجلیل از گروه های جهادی استان بوشهر اظهار داشت: حضور در بسیج سازندگی کاری آسمانی و عرشی و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ظهورش نهادهای مختلفی را متولی رفع فقر کرد افزود: یکی از نهادهای فوق العاده مؤثر و کارآمد و جهادی، بسیج و سپاه است که در تمامی بحران ها به عنوان نخستین گروه حاضر در مناطق بحران زده بوده اند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: کار جهادی بسیار استراتژیک و مهم است چون در هر جامعه ای فقر و محرومیت، بخش عظیمی از ذهن و تمرکز جامعه را به خود معطوف می کند و از کارهای فرهنگی و بزرگ باز می دارد اما با رفع محرومیت ها، ضریب توان نظام افزایش می یابد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: حضور در بسیج سازندگی کاری بزرگ و اوج تعالی به شمار می رود چون هم شغل مثبت است و هم خدمت به جامعه نیازمند انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه قوام عالم بر عدالت و احسان است اظهار کرد: عدالت به معنی این است که همه امور به جای خود و به صورت شایسته انجام شود و احسان نیز کار نیکی است که موجب رفع چالش از زندگی دیگران و باعث برطرف شدن تمام ضعف ها و کاستی های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی استان بوشهر منشأ خدمات بزرگی به مردم هستند

گروه های جهادی استان بوشهر منشأ خدمات بزرگی به مردم هستند