مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-07بين الملل

مین گذاری آمریکا در مذاکرات/ قدیری ابیانه: دشمنی آمریکایی ها با حاکمیت ملی ایران است


قدیری ابیانه با بیان اینکه آمریکایی ها ثابت کرده اند با حاکمیت ملی ما دشمنی دارند، گفت: واشنگتن تاکنون اقدام های بسیاری را در راستای نقض حاکمیت ملی ما انجام داده که اعمال تحریم های ظالمانه بخشی از این اقدام ها به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ابهام در سرنوشت گفت وگوهای هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و 1+4در حالی هر روز بیشتر می شود که طرف آمریکایی همچنان ناتوان از تصمیم گیری، درحال افزایش موانع موجود درمسیر احیای توافق هسته ای سال2015 است؛ رویکردی که تصویب طرح های ضدایرانی اخیر در مجلس سنای آمریکا و همچنین مجلس نمایندگان این کشور نمودی از آن به حساب می آید.

در روزهای اخیر و حدود 5 ماه پس از ارائه طرح متوقف سازی پهپادهای ایران از سوی تعدادی از نمایندگان هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه آمریکا، این طرح در مجلس نمایندگان این کشور به تصویب رسید تا گام خصمانه دیگری ازسوی آمریکایی ها علیه کشورمان برداشته شود؛ موضوعی که درنهایت می تواند دستیابی به توافق در مذاکرات وین را سخت تر از قبل کند.

این طرح که با 424رأی موافق و 2رأی مخالف به تصویب رسیده و باید به تأیید سنا هم برسد، تقویت توان دفاعی کشورمان را هدف گرفته و با تحریم اشخاصی که دانسته و آگاهانه از طریق عرضه و فروش یا انتقال قطعات هواپیماهای بدون سرنشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مین گذاری آمریکا در مذاکرات/ قدیری ابیانه: دشمنی آمریکایی ها با حاکمیت ملی ایران است

مین گذاری آمریکا در مذاکرات/ قدیری ابیانه: دشمنی آمریکایی ها با حاکمیت ملی ایران است