مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-07اقتصادي

سرمایه گذاران دارای ایده در حوزه فرآورده های دامی حمایت می شوند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه فرآورده های خام دامی از سرمایه گذاران دارای ایده حمایت می شود تا زنجیره ارزش این محصولات تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدهای دامداری استان، اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته سازمان جهاد کشاورزی با تیم جدید به صورت ویژه مسائل را دنبال می کند.

وی با تأکید بر اینکه از هرگونه مطالبه گری استقبال و با سیاه نمایی موافق نیستیم، بیان داشت: در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی توسط دامداران، موضوع به معاونت اقتصادی استانداری انعکاس داده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ما قول می دهیم که ذره ای درنگ در پیگیری مسائل و مشکلات دامداران نخواهیم کرد تا در کاهش آلام و درد دامداران نقش داشته باشیم.

اشرفی به تأمین نهاده های دامی اشاره و تصریح کرد: در این زمینه سامانه بازارگاه شارژ شده که فرآیند حمل از بندر صورت گرفته و در تأمین ناوگان حمل و نقل از ظرفیت راهداری و حمل و نقل جاده ای کمک گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای حمل علوفه از سیستان بلوچستان و خوزستان هماهنگی های لازم صورت گرفته، تصریح کرد: در حوزه فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران دارای ایده در حوزه فرآورده های دامی حمایت می شوند

سرمایه گذاران دارای ایده در حوزه فرآورده های دامی حمایت می شوند