مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-07اقتصادي

اولین مرحله زکات فطریه به حساب خانواده های تحت حمایت کمیته امداد واریز شد


رییس امور اجرایی زکات کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: اولین مرحله زکات فطریه جمع آوری شده از پایگاه های فطریه عید به مبلغ یک میلیارد و 932 میلیون تومان به حساب خانواده های تحت حمایت واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سید مهدی هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 740 پایگاه در محل مصلی ها، مراکز برگزاری نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری جهت دریافت زکات فطریه استقرار یافتند.

رییس امور اجرایی زکات کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولین مرحله زکات فطریه جمع آوری شده از پایگاه های فطریه عید به مبلغ یک میلیارد و 932 میلیون تومان به حساب خانواده های تحت حمایت واریز شد.

وی افزود: زکات فطریه علاوه بر کمیته امداد از طریق مؤسسات خیریه و نهادهای دارای مجوز و آرم مخصوص از دبیرخانه شورای زکات، جمع آوری می شود.

  هاشمی اضافه کرد: میزان زکات فطریه پرداختی به این مؤسسات خیریه و نهادها تاکنون دریافت نشده است که به محض دریافت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در روستاها نیز زکات فطریه از طریق روحانیون و افراد معتمد دریافت و میان نیازمندان توزیع می شود.

  رییس امور اجرایی زکات کمیته امداد استان گفت: وجوهات دریافتی در قالب زکات فطریه عام و سادات در همان روز عید فطر به حساب مددجویان و نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرحله زکات فطریه به حساب خانواده های تحت حمایت کمیته امداد واریز شد

اولین مرحله زکات فطریه به حساب خانواده های تحت حمایت کمیته امداد واریز شد