مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-07اقتصادي

2 میلیارد تومان فطریه و کفاره در استان سمنان جمع آوری شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از جمع آوری دو میلیارد و 329 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در استان خبر داد و گفت: مرحله اول این زکات به حساب خانواده های تحت حمایت واریزشده است.

- ، علی بحیرایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه دو میلیارد و 329 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در استان جمع آوری شده است، ابراز داشت: از این میزان یک میلیارد و 573 میلیون تومان زکات فطره عام، 187 میلیون تومان فطریه سادات، 567 میلیون تومان کفاره غیر عمد و عمد بوده است.

وی ضمن بیان اینکه محل هزینه کرد زکات و فطریه نیازمندان تحت پوشش هستند، افزود: مرحله اول این زکات جمع شده به حساب خانواده های تحت حمایت استان سمنان واریزشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در ایام عید فطر 518 پایگاه کار جمع آوری زکات و فطریه را عهده دار بودند، ابراز داشت: این میزان کمک از محل مؤسسات خیریه، پایگاه ها و مراکز نیکوکاری شهرها و روستاهای استان سمنان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

بحیرایی بابیان اینکه پایگاه های جمع آوری زکات و فطریه در مصلی ها، میادین و معابر مستقرشده بودند، تصریح کرد: قسم اعظم این مبلغ برای کمک به خانوارهای نیازمند و مددجویان تحت حمایت خواهد بود و مابقی صرف پروژه های عام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد تومان فطریه و کفاره در استان سمنان جمع آوری شد

2 میلیارد تومان فطریه و کفاره در استان سمنان جمع آوری شد