مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-07دانش

انتقاد شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی از روند بازنگری آیین نامه شورای صنفی


شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در بیانیه ای از روند بازنگری آیین نامه شورای صنفی در معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید بر استفاده از علوم دانش بنیان و بروز را دارند، معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بنا به شرایط روز جامعه علوم پزشکی کشور، طرح جدیدی را به شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی ویژه دانشگاه های علوم پزشکی ارائه دهد.

چرا که بررسی ها نشان می دهد که بسیاری از شوراهای صنفی دانشجویان وزارت علوم نیز دارای دبیرکل دانشگاهی هستند و علاوه بر مسائل رفاهی، در مسائل آموزشی نیز مشارکت دارند.

اعضای شورای صنفی در بخش دیگری از این بیانیه در پاسخ به صحبت معاون وزیر بهداشت مبنی بر استفاده از پیشنهادات، تاکید کرده اند که با هیچ یک از موارد پیشنهادی اعضای دانشجویی شورای نظارت تاکنون موافقت نشده است.

همچنین در این بیانیه به محدود شدن عرصه فعالیت شوراهای صنفی از امور رفاهی، آموزشی و پژوهشی به صنفی و رفاهی اعتراض شده است و اعضای شورا تاکید کرده اند امور رفاهی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و از یکدیگر جدا نیستند و نمی توان خوابگاه و سلف را جدای از کلاسهای درس دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی از روند بازنگری آیین نامه شورای صنفی

انتقاد شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی از روند بازنگری آیین نامه شورای صنفی