مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-07اقتصادي

افزایش 100 درصدی کمک یزدی ها به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از افزایش کمک های خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد درماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون سراسری و فروکش کردن ویروس منحوس کرونا در کشور و استان، در سال جاری این ستاد اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت حضوری کرد.

وی افزود: در سال جاری چهار میلیارد و 246 میلیون تومان به صورت نقد، 800 میلیون تومان به صورت چک، سه میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب تعهد از سوی خیرین نیکوکار تأمین اعتبار شده است.

عظیمی با بیان این که در مجموع مبلغ هشت میلیارد و 346 میلیون تومان توسط مردم خدا دوست استان یزد جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان اهدا شده است، گفت: مجموع مبالغ اهدایی در قالب نقد و چک نسبت به رمضان سال گذشته پیشرفت 100 درصدی داشته است و تاکنون موجب آزادی هشت نفر محکوم مالی از زندان گردیده و با تلاش کارکنان این ستادروزانه به این آمار اضافه خواهد شد.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه با اشاره به حضور هنرمندان مطرح کشوری، تصریح کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی فعالیت می نماید و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی کمک یزدی ها به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

افزایش 100 درصدی کمک یزدی ها به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد