مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-07سياسي

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در کردستان/ساماندهی 1200 گروه جهادی در استان


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس گفت: بیش از یک هزار و 200 گروه جهادی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم در کردستان راه اندازی و هدایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر عزیزی فر رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس صبح امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی یادآور یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جلوه های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد محرومیت زدایی جریان جهادی و خدمت در بدنه و ارکان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور حضوری همیشگی و فعال داشته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس عنوان کرد: امروز سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس با میدان داری گروه های جهادی تعریفی جدیدی از مدیریت جهادی را در عرصه های سرنوشت ساز کشور با ورود آگاهانه و مقتدرانه و با بصیرت خود و ولایت مداری و ایثار و فداکاری در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: این سازمان در سطح استان هوشمندانه در مسیر خدمت رسانی به مردم استان با تبعیت از فرامین و رهنمون های رهبری مجاهدت و تلاش مخلصانه ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در کردستان/ساماندهی 1200 گروه جهادی در استان

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در کردستان/ساماندهی 1200 گروه جهادی در استان