مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-07حوادث

مرگ 85 نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 85 نفر براثر سوء مصرف موادمخدر در سال گذشته جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: در سال گذشته 85 نفر شامل 72 مرد و بقیه زن بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشت.

وی افزود: بر اساس این گزارش و براساس نوع ماده مصرف شده در متوفیان سوءمصرف مواد، 31 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و 54 نفر نیز بر اثر مصرف داروهای مخدر (همچون متادون و ترامادول)، جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: براساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان شهرستان های آمل با 11، تنکابن با 10 و رامسر با 9 فوتی بیشترین و شهرستان های بابل، جویبار، فریدونکنار و میاندورود هر کدام با یک فوتی کمترین آمار گزارش شده است.

*خانواده ها به تغییر رفتار غیرطبیعی نوجوانان حساس باشند این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود نقش خانواده ها و شیوه درست تربیت فرزندان در پیشگیری از گرایش آنان به مواد مخدر و هر نوع جرم و بزه را بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: در موارد زیادی افراد در پی سهل انگاری خانواده ها در دام اعتیاد گرفتار می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 85 نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران

مرگ 85 نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران