مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-07دانش

آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان سال 1402-1401 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، - مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه علم و صنعت امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان سال 1402-1401 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه ستاد استعداد های درخشان دوره دکتری دانشگاه، در رشته‏ و گرایش هایی مشخص مورد بررسی قرار می‏ دهد.

بر این اساس، متقاضیان فرصت دارند ‏ثبت‏ نام اولیه خود را تا پایان امروز 17 اردیبهشت ماه صرفاً به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان به آدرس https://golestan.

iust.

ac.

ir/Forms/AuthenticateUser/main.

htm انجام دهند.

در شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعداد های درخشان مقطع دکتری دانشگاه علم وصنعت آمده که متقاضیان باید در مقطع کارشناسی معدل حداقل 16، مقطع کارشناسی ارشد معدل حداقل 17 باشد و الزامی است که متقاضی حداقل 60 امتیاز فعالیت پژوهشی آموزشی و مصاحبه مطابق آیین نامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز پایان می یابد

آخرین مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت امروز پایان می یابد