مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-07ورزشي

بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی با اعداد همیشگی


عملکرد پرسپولیس با وجود 10 نفره شدن مقابل پیکان نیز نشان از عزم این تیم برای باز پس گرفتن صدر جدول از استقلال تهران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران 53 امتیازی شد تا باتوجه به توقف استقلال برابر سپاهان، به صدر جدول نزدیکتر بشود.

سرخپوشان پایتخت در حالی به پیروزی رسیدند که یحیی گل محمدی را به دلیل محرومیت انضباطی روی نیمکت خود نداشتند و در جریان بازی نیز با اخراج مستقیم امید عالیشاه در دقیقه 31 مجبور شدند تاکتیک های خود را 10 نفر پیگیری کنند.

برد پرسپولیس با تساوی استقلال (برابر سپاهان) همراه بود تا فاصله دو تیم در بالای جدول به چهار امتیاز برسد و سرخ ها منتظر لغزش دوباره شاگردان فرهاد مجیدی برای باز پس گیری صدر جدول باشند.

بی تفاوت نسبت به یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل محرومیت از روی سکوهای ورزشگاه آزادی شاهد عملکرد بازیکنان خود بود تا آنها در روزی تقریبا بی حاشیه و با تشویق های هواداران بازی کنند.

پرسپولیس قبل از اخراج عالیشاه تسلط کاملی روی توپ داشت و حدود 65 درصد از مالکیت بازی در اختیار میزبان بود اما این وضعیت پس از اخراج هافبک با تجربه پرسپولیس تغییر کرد تا در پایان مسابقه 56 درصد از پخش توپ در زمین مسابقه برای پرسپولیسی ها و 44 درصد برای آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی با اعداد همیشگی

بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی با اعداد همیشگی