مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-07سياسي

برد جهاد در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی بالا است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ایران ام القرای جهان اسلام است، افزود: برد جهاد در حوزه سازندگی و رفع محرومیت بالا است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح شنبه در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی ام القرای مقاومت و اسلام به شمار می رود، افزود: اگر ایران اسلامی در تحقق شعارها، ارزش های معنوی و تأمین سعادت و رستگاری موفق باشد، یعنی زمینه صدور انقلاب اسلامی فراهم تر شده است و ناکامی در این عرصه، تیرخلاصی به انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی اظهار داشت: برد جهاد در حوزه سازندگی کمتر از جهاد در دفاع مقدس و دفاع از حرم نیست و ملت ایران روهروان خوبی در عرصه های سازندگی، جهادی و غیره هستند.

وی خواستار حمایت دولت از اقشار نیازمند شد و افزود: باید با صدور کالابرگ برای تأمین مایحتاج و کالاها از مردم حمایت کرد و هرگونه تصمیم گیری برای استان و جامعه با پیوست حمایت از مستضعفان و نیازمندان همراه باشد.

خدمت بی منت شاخصه گروه های جهادی است سید محمود حسینی استاندار مازندران خدمت بی منت را جزو شاخصه های اصلی گروه های جهادی یاد کرد و گفت: به رغم آنکه گروه های جهادی از هزینه های شخصی برای این کار استفاده می کنند، حاضر نیستند کرامت انسانی خدمت گیرندگان زیر سوال رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد جهاد در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی بالا است

برد جهاد در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی بالا است