مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-07اجتماعي

آلودگی در کمین آب شرب/ پروژه 12 ساله فاضلاب چادگان معطل بودجه


یکی از مسائل و مشکلاتی که از دیرباز تاکنون مردم چادگان با آن مواجه بوده اند، عدم وجود سیستم تصفیه فاضلاب شهری است که مشکلات عدیده ای را برای مردم چادگان ایجاد کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهرستان چادگان از جمله شهرستان های استان اصفهان با ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان به ویژه در بخش گردشگری است که سالانه گردشگران زیادی به جهت بازدید از مناطق گردشگری و استفاده از آب و هوای مطبوع این منطقه از این شهر بازدید می کنند.

یکی از مسائل و مشکلاتی که از دیرباز تاکنون مردم چادگان با آن مواجه بوده اند، عدم وجود سیستم تصفیه فاضلاب شهری است که مشکلات عدیده ای را برای مردم چادگان ایجاد کرده و نبود آن اثرات سوء زیست محیطی فراوانی را هم به جا گذاشته است.

از سال 1389 که تصمیم به احداث فاضلاب گرفته شده 12 سال می گذرد، در آن زمان صحبت از تکمیل 18 ماهه این طرح بود، اما پروژه عملاً تعطیل مانده و همان بخشی هم که تاکنون انجام شده است با مرور زمان در حال نابودی است.

  بارها راجع به ورود فاضلاب به دریاچه و ایجاد آلودگی هشدار داده شده و مسؤولان نیز راجع به این موضوع خبر دارند و آن را تأیید کرده اند؛ در همین رابطه حسن غلامی، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سال 1396 در پاسخ سؤالی در مورد اینکه آیا در حال حاضر فاضلاب شهر چادگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی در کمین آب شرب/ پروژه 12 ساله فاضلاب چادگان معطل بودجه

آلودگی در کمین آب شرب/ پروژه 12 ساله فاضلاب چادگان معطل بودجه