مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-07اقتصادي

حمله باج افزاری فروش تراکتور را در فصل کاشت در ایالات متحده مختل کرد


یک شرکت سازنده تجهیزات کشاورزی در ایالات متحده روز جمعه تایید کرد که حمله باج افزاری بر عملکرد برخی از مراکز تولید و ساخت تراکتور آن تأثیر منفی گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، فروشندگان شرکت AGCO می گویند فروش تراکتور در طول فصل مهم کاشت به علت حملات باج افزاری متوقف شده است.

شعبه AGCO مستقر در گرجستان در بیانیه ای اعلام کرد انتظار دارد فعالیت آن در برخی از کارخانه ها برای چند روز و به طور بالقوه طولانی تر تحت تاثیر قرار گیرد.

این حمله باج افزاری در زمانی رخ می دهد که سازندگان تجهیزات کشاورزی در ایالات متحده با اختلالات مداوم زنجیره تامین و اعتصابات کارگری مواجه بوده اند و همین امر باعث می شد آن ها قادر به پاسخگویی به تامین تجهیزات کشاورزان نباشند.

AGCO نام تأسیسات و مراکز آسیب دیده و اینکه آیا اطلاعاتی به سرقت رفته را فاش نکرد، اما تایید کرد همچنان در حال بررسی میزان صدمات حمله ای است که روز پنجشنبه رخ داد و برای تعمیر سیستم های خود در تلاش است.

کاربران از صبح پنجشنبه قادر به دسترسی به وب سایت AGCO برای سفارش و جستجوی قطعات ماشین آلات کشاورزی نبوده اند.

این شرکت علاوه بر فروش تراکتور محصولات خود را در 42 کشور در سراسر جهان تولید و مونتاژ می کند و دارای 1810 نمایندگی در آمریکای شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله باج افزاری فروش تراکتور را در فصل کاشت در ایالات متحده مختل کرد

حمله باج افزاری فروش تراکتور را در فصل کاشت در ایالات متحده مختل کرد