مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-07سياسي

گروه های جهادی 2690 میلیارد ریال پروژه در کردستان انجام دادند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طی دو سال اخیر گروه های جهادی بسیج سازندگی بیش از دو هزار و 690 میلیارد ریال پروژه عمرانی، خدماتی و حمایتی در استان انجام دادند.

- ، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی و سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی در سنندج اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری این رزمایش بزرگ گروه های جهادی در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی افزود: فلسفه وجودی و تشکیل سپاه به فرمان امام برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و به کارگیری از ظرفیت بزرگ بسیج برای آبادانی کشور بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: پیروزی در دوران دفاع مقدس شاهد نقش آفرینی ویژه بسیجیان بود و بعد از دفاع مقدس نیز در پیشرفت و آبادانی روستاها، محرومیت زدایی و توسعه کشور گام های بزرگی را انجام دادند.

سردار حسینی افزود: با وجود اینکه خود بسیجیان از لحاظ معیشت نیازمند کمک هستند اما با نگاهی خیرخواهانه به یاری محرومین و نیازمندان می شتابند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی بسیج همواره در عرصه های مختلف پیشرو بوده و حتی در حوادث نیز جزو اولین گروه هایی هستند که به یاری آسیب دیدگان می شتابند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، ماسک و حمایت از 50 هزار خانوار، اهدای جهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی 2690 میلیارد ریال پروژه در کردستان انجام دادند

گروه های جهادی 2690 میلیارد ریال پروژه در کردستان انجام دادند