مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-07اقتصادي

اتمام عملیات روکش آسفالت محور «بشرویه- ارسک»


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش ماسه آسفالت در محور بشرویه- ارسک به طول3 کیلومتر و 700 متر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشرویه، محمد خیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، روکش آسفالت  در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی و در مدت زمان یک هفته از 29 فروردین ماه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات با مصرف 40 تن قیر و 750 تن آسفالت به مبلغ 8 میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه افزود: طول محور ارسک- بشرویه 24 کیلومتر است که 18 کیلومتر از آن در سال گذشته روکش شده و ادامه مسیر تا محل سه راهی ارسک روکش آن انجام خواهد شد.

خیری ادامه داد: ارتقای وضعیت شبکه راه های مواصلاتی اصلی  بشرویه- طبس و بشرویه- فردوس از اولویت های مهم این اداره به شمار می رود که این امر نیازمند  اعتبارات استانی و ملی است.

وی رسیدگی مناسب به راه های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد و افزود: با تخصیص اعتبارات استانی در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات روکش آسفالت محور «بشرویه- ارسک»

اتمام عملیات روکش آسفالت محور «بشرویه- ارسک»