مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-07سياسي

سطح سواد استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری است


به همت و تلاش معلمان، سطح سواد در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در آیین زنگ سپاس معلم در دبیرستان دوره اول فرزانگان شاهرود که با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از معلمان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه معلمان چراغ راه هدایت همه ما هستند، اضافه کرد: به همت و تلاش معلمان، سطح سواد استان سمنان از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار سمنان بیان کرد: یاد و خاطر همه فرهنگیانی که در دوران فراگیری کرونا جان خود را برای اعتلای آموزش فرزندان این دیار فدا کردند، گرامی می دارم.

هاشمی با بیان اینکه 11 هزار معلم در استان سمنان در حوزه تعلیم و تربیت کوشش می کنند و همه ما مدیون همت آنها هستیم، ادامه داد: پیام زنگ سپاس معلم، آن است که باید همیشه قدردان معلمان باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه دولت آیت الله رییسی به خانواده بزرگ فرهنگیان، یک نگاه ویژه همراه با تکریم و احترام است، عنوان کرد: بعد از احترام به پدر و مادر، تکریم و گرامیداشت شأن و جایگاه معلمان از اولویت برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح سواد استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری است

سطح سواد استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری است