مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-07سياسي

روایتی از شهدای خان طومان، شلمچه مدافعان حرم/ جوانی که دو قلوهایش را گذاشت و رفت


خان طومان را می شود به شلمچه ایران تشبیه کرد، نقطه ای که خون بیشترین مدافعان حرم ایرانی برای مبارزه با تروریست های تکفیری در این منطقه ریخته شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: خان  طومان را می شود به شلمچه ایران تشبیه کرد، نقطه ای که خون بیشترین مدافعان حرم ایرانی برای مبارزه با تروریست های تکفیری در این محل ریخته شد و بیشترین مقاومت ها در این منطقه صورت گرفت.

خان  طومان، جای شناخته شده ای نبود تا اینکه خون شهیدان مدافع حرم به ویژه شهدای مازندران این منطقه استراتژیکی را به همه شناساند.

منطقه عملیاتی در نزدیکی حلب سوریه که به گفته حاج قاسم اگر مقاومت بچه های مازندران نبود، حلب را از دست می دادیم.

خان  طومان منطقه ای بود که سال ها از شهدای مفقودالاثر از جمله شهیدان بلباسی، رجایی فر، حاجی زاده، سیدرضا طاهر، علیرضا بریری، علی عابدینی، سیدجواد اسدی، رحیم کابلی و علی جمشیدی میزبانی کرد که جمعی از این شهدا مهر ماه سال 99 به آغوش خانواده بازگشتند و پیکر جمع دیگری از جمله شهید رحیم کابلی همچنان در خان  طومان باقی مانده است.

حاج قاسم می گفت: من روی رفتن به مازندران را ندارم شهدایی که بازگشت پیکرشان به قدری برای سردارشهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت داشت که به گفته مسئول ایثارگران سپاه، حاج قاسم یک ساعت قبل از پرواز به سمت عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از شهدای خان طومان، شلمچه مدافعان حرم/ جوانی که دو قلوهایش را گذاشت و رفت

روایتی از شهدای خان طومان، شلمچه مدافعان حرم/ جوانی که دو قلوهایش را گذاشت و رفت