مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-07فرهنگي

«جناب عالی» دنبال لودگی نیست/ عقده نقش بلند ندارم


رضا بنفشه خواه معتقد است «جناب عالی» یک طنز سیاسی_اجتماعی است که به دنبال لودگی نبوده بلکه حرف دل مردم را با زبان کمدی بیان کرده است.

- رضا بنفشه خواه معتقد است جناب عالی یک طنز سیاسی_اجتماعی است که به دنبال لودگی نبوده بلکه حرف دل مردم را با زبان کمدی بیان کرده است.

رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که نقش پدرٍ نازنین در سریال جناب عالی به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی را ایفا می کند، درباره این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: من از طریق سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز اثر به پروژه معرفی شدم.

مانی که فیلمنامه بدستم رسید و آن را مطالعه کردم با خود گفتم اگر درست به آن پرداخته شود، اثر خوبی از آب درمی آید چراکه موضوع آن جالب بود البته واقعاً این اتفاق هم افتاد و پرداخت درستی به موضوع مورد بحث و قصه شده است.

وی درباره نقش خود توضیح داد: من نقش پدرِ نامزدِ امیرعلی عالی را ایفا می کنم؛ شخصی که نگران آینده فرزند خویش است و تا زمانی که دامادش شغل درست و حسابی پیدا نکند به او دختر نمی دهد اما زمانی که متوجه می شود سرپرستی یک وزارتخانه را به دامادش سپرده اند، بسیار خوشحال و به ازدواج دخترش راضی می شود؛ اتفاقی که در اطرافمان کم رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جناب عالی» دنبال لودگی نیست/ عقده نقش بلند ندارم

«جناب عالی» دنبال لودگی نیست/ عقده نقش بلند ندارم