مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-07سياسي

نماینده شاهرود: معلمان نباید دغدغه ای جز تدریس و آموزش داشته باشند


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک خانواده بزرگ در کشور است و معلمان نباید دغدغه ای جز تدریس و آموزش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین زنگ سپاس معلم در دبیرستان دوره اول فرزانگان شاهرود اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک خانواده بزرگ در کشور محسوب می شود و معلمان نباید دغدغه ای جز تدریس و آموزش داشته باشند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این عقیده اند که ریل گذاری صحیح و آینده کشور در دست معلمان است و در واقع معلمان، موتور محرکه کشور هستند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به تمامی معلمان افتخار می کنم و به عنوان نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به سهم خود قدردان زحمات شایسته آنها هستم.

خانی ادامه داد: از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مبلغ سه میلیارد تومان بابت آسفالت صحن مدارس شهرستان های شاهرود و میامی اختصاص خواهد یافت.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این آیین اظهار کرد: نخستین معلم خداست و حضرت آدم (ع) معلم فرشتگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهرود: معلمان نباید دغدغه ای جز تدریس و آموزش داشته باشند

نماینده شاهرود: معلمان نباید دغدغه ای جز تدریس و آموزش داشته باشند