مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-07پزشكي

با چهره جدیدی از کرونا مواجه هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده است، گفت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت با چهره و سیمای جدیدی از کرونا مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علیرضا زالی، با حضور در برنامه تلویزیونی، در پاسخ به این سوال که آیا کرونا به پایان رسیده است، اظهار کرد: متأسفانه دچار سو تفاهم جهانی شده ایم و برخی رسانه ها به غلط این موضوع را در دنیا ترویج کرده اند که کرونا به پایان رسیده، ولی در واقع کرونا تمام نشده است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت با چهره و سیمای جدیدی از کرونا مواجه هستیم، افزود: طبق اعلام رسمی و جمع بندی رییس سازمان جهانی بهداشت، خطر کرونا همچنان به عنوان خطری جدی برای سیستم سلامت تلقی می شود و این سازمان کماکان کرونا را به عنوان آتشی توصیف می کند که شعله های آن می تواند در نظام سلامت سوزاننده عمل کند.

زالی تاکید کرد: تا زمانی که به بخش قابل قبولی از واکسیناسیون عمومی جهانی نرسیم، خطر کرونا همچنان وجود درد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه هنوز در بیش از 21 کشور دنیا، کمتر از 10 درصد از جمعیت این کشورها در برابر کرونا واکسینه شده اند خاطرنشان کرد: در 75 کشور دنیا نیز تنها 40 درصد واکسیناسیون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چهره جدیدی از کرونا مواجه هستیم

با چهره جدیدی از کرونا مواجه هستیم